אודי שלום.
ברשותי עץ אבוקדו שהונבט מגלעין, שגובהו היום כמטר, ואני מעוניין להרכיב אותו בשביל שיניב פרי. ובכן יש לי מספר שאלות לגבי זה:
– האם כל אדם יכול לבצע הרכבה בגינה, או שזה דורש איש מקצוע.
– לא הבנתי בדיוק את שיטות ההרכבה, האם נלקח ענף מעץ האבוקדו ומורכב על עץ אחר או להיפך.
– כיצד אני חותך את הענף.
– ומהי נקודת החיבור.
– איזה עצים מתאימים לפעולת ההרכבה, והאם אני יכול לדוגמא להרכיב את האבוקדו על עץ פרי שיש לי בגינה ( תפוז סיני).
מצטער על הצפת השאלות, פשוט לא מצאתי חומר ברור באינטרנט על הנושא, ואשמח אם תבהיר לי את הנושא.
ברשותי עץ אבוקדו שהונבט מגלעין, שגובהו היום כמטר, ואני מעוניין להרכיב אותו בשביל שיניב פרי. ובכן יש לי מספר שאלות לגבי זה:
– האם כל אדם יכול לבצע הרכבה בגינה, או שזה דורש איש מקצוע.
– לא הבנתי בדיוק את שיטות ההרכבה, האם נלקח ענף מעץ האבוקדו ומורכב על עץ אחר או להיפך.
– כיצד אני חותך את הענף.
– ומהי נקודת החיבור.
– איזה עצים מתאימים לפעולת ההרכבה, והאם אני יכול לדוגמא להרכיב את האבוקדו על עץ פרי שיש לי בגינה ( תפוז סיני).
מצטער על הצפת השאלות, פשוט לא מצאתי חומר ברור באינטרנט על הנושא, ואשמח אם תבהיר לי את הנושא.
24-06-2007 00:25:00
אהוד מיכליס
הרכבות
בעקרון כמעט כל עץ ניתן להרכבה,החל מהדרים,נשירים,ועוד.
יש עונות להרכבה,שהענפים צעירים.
באבוקדו כדאי לעשות הרכבה בחודש מאי,אז הענפים צעירים וגמישים.
צריך למצוא ענף צעיר,בעץ הרצוי,ועליו לעשות הרכבה.לוקחים ענף צעיר,מעץ מורכב,לחתוך על הענף בעץ השני,חתך אלכסוני,ולהכניס את הענף מהעץ המורכב,לעטוף התחבושת[ניתן לרכוש בחנויות למוצרי חקלאות,ולהמתין…
יש עונות להרכבה,שהענפים צעירים.
באבוקדו כדאי לעשות הרכבה בחודש מאי,אז הענפים צעירים וגמישים.
צריך למצוא ענף צעיר,בעץ הרצוי,ועליו לעשות הרכבה.לוקחים ענף צעיר,מעץ מורכב,לחתוך על הענף בעץ השני,חתך אלכסוני,ולהכניס את הענף מהעץ המורכב,לעטוף התחבושת[ניתן לרכוש בחנויות למוצרי חקלאות,ולהמתין…
