בנק טפחות הציע לי ריבית של 2.99% משתנה כל שנה המבוססת על ממוצע גיוס ההון (נתון המתפרס ע"י בנק ישראל פעמיים בחודש). כרגע הממוצע עומד על 2.24 כלומר בתוספת ה 0.75 מגיעים לריבית של 2.99%.
מהם הסיכונים הכרוכים בלקיחת משכנתא כזו ?
האם אפשר להגיד שעלות הכסף תעלה אם המדד יעלה וכן ובטח אם הריבית תעלה ולכן עדיפה התחלה בריבית כזו מכל אופציה אחרת ?
בכל מקרה יש כאן מרווח די גדול ביחס להצעות הצמודות מדד
תודה
19-05-2006 13:14:00
רמי טוטאי
תשובה
במידה והינך מעוניין לסלק משכנתא זו תוך שנה ,קח הלוואה זו מכיוון שהיא מאד אטרטיבית ,במידה ולא תתרחק ממנה כמו מאש.
בברכה
רמי טוטאי.
19-05-2006 20:49:00
מנחם ירון2
הסיבה היא שיש צפי לעליה חדה בריבית הזו ?
האם לא כדאי בכל מקרה להתחיל בריבית הזו ועוד שנה בנקודת העדכון מקסימום למחזר את המשכנתא ?
תודה
21-05-2006 20:33:00
רמי טוטאי
תשובה
לא ממליץ להסתכן .
בברכה
רמי טוטאי
