רמי מה דעתך על הצעת בנק אגוד 150000 12 שנה בהחזר קבוכ של 1555 ללא ריבית ללא עמלה בכלל. שקול ל-7% ריבית שנתית ?
אשמח לשמוע דעתך בנושא.
אשמח לשמוע דעתך בנושא.
27-04-2006 18:18:00
רועי בן ארי
יש גם ל 20 שנה
לפי ידיעות אחרונות אגוד מציע משכנתא ל 20 שנה לא צמודה בריבית של 7%, עד סכום של 258K ש"ח.
נשמע טוב, לא?
אני עומד לפני מחזור משכנתא ומתלבט בין ההלואה הזאת לבין משכנתא בריבית קבועה של 4.8% צמודת מדד.
נשמע טוב, לא?
אני עומד לפני מחזור משכנתא ומתלבט בין ההלואה הזאת לבין משכנתא בריבית קבועה של 4.8% צמודת מדד.
אשמח לתגובות.
רועי
27-04-2006 18:32:00
ש. נוש
דעה
אם מדובר אכן ב 7% קבוע ולא צמוד מדד (מה שלא נשמע לי הגיוני כלל וכלל), אני הייתי קופץ על הלוואה שכזאת.
רק כדי לסבר את האוזן:
ריבית קבועה 4.8% צמודת מדד, סכום של 250k ל 20 שנה-
החזר חודשי בגובה של 1623 ש"ח.
אותו סכום בריבית 7% – החזר של 1924 ש"ח.
ההלוואה הראשונה צמודת מדד, לכן, במדד צפוי של 3 עד 4% בשנה תוך כ 3 שנים תגיע לגובה ההחזר של ההלוואה השנייה.
רק כדי לסבר את האוזן:
ריבית קבועה 4.8% צמודת מדד, סכום של 250k ל 20 שנה-
החזר חודשי בגובה של 1623 ש"ח.
אותו סכום בריבית 7% – החזר של 1924 ש"ח.
ההלוואה הראשונה צמודת מדד, לכן, במדד צפוי של 3 עד 4% בשנה תוך כ 3 שנים תגיע לגובה ההחזר של ההלוואה השנייה.
27-04-2006 18:48:00
רונן בח
אני רוצה לחדד את הנקודה
הלוואה בריבית של 7 אחוז זה שקול לקבועה ב-4.5 ומדד של 2.5 אחוז בערך ההבדל הוא שהמדד עולה או יורד ושם ה-7 אחוז קבועים לחלוטין.
רמי מה דעתך ?? אחרים ??
רמי מה דעתך ?? אחרים ??
28-04-2006 01:51:00
ש. נוש
קבל חידוד הנקודה..
ראשית, הלוואה של 7% קבועה שאינה צמודה לכלום, ממש, אבל ממש אינה שוות ערך ל 4.5% פלוס מדד של 2.5%, אלא היא שוות ערך לריבית של 4.5% ומדד של בערך 14%.
עדיין, כמו שכתבתי לפני, בצפי מדד שנתי של 3% עד 4%, אזי, תוך כ- 4 שנים גובה ההחזר יגיע לגובה ההחזר בהלוואה של 7%.
לכן, לאורך תקופה ארוכה של 12 או 20 שנה, כמו שצויין בהודעות האחרות, הלוואת 7% קבועה ללא הצמדה עדיפה בהרבה על פני האופציה האחרת.
עדיין, כמו שכתבתי לפני, בצפי מדד שנתי של 3% עד 4%, אזי, תוך כ- 4 שנים גובה ההחזר יגיע לגובה ההחזר בהלוואה של 7%.
לכן, לאורך תקופה ארוכה של 12 או 20 שנה, כמו שצויין בהודעות האחרות, הלוואת 7% קבועה ללא הצמדה עדיפה בהרבה על פני האופציה האחרת.
30-04-2006 23:28:00
רועי בן ארי
לזמן מוגבל
הייתי באיגוד והמסלול הזה בתוקף רק עד ה 31.5.
יש תנאי שהמימון על הדירה לא יעבור את ה60%.
יש תנאי שהמימון על הדירה לא יעבור את ה60%.
30-04-2006 23:33:00
ידידיה הלוי- שמאות מקרקעין
ההלוואה של בנק איגוד 7% שנתית לא צמוד לכלום,זוהי ההלוואה הכי טובה שיש כיום בשוק המשכנתאות,,,,,,,,,,,,,,,,,לקחת בלי לחשוב.(לידיעה-אני עובד עם מספר בנקים וזוהי הצעה ענקית)
30-04-2006 23:34:00
רועי בן ארי
נראה לכם שיש טעם להתמקח על הריבית?
