קניתי עץ לגסטרמיה הודית לפני חודשיים ושתלתי אותו בתוך מיכל 50 ליטר והוא מונח במרפסת. העץ נהנה מ – 8 שעות של שמש ביום.
לפני כשבועיים התחילו קצוות העלים להפוך צבעם מירוק לחום וממש להתייבש. יחד עם זאת ממשיכה צמיחה חדשה של עלים וגבעולים ונראה לי שגם עומדת לצאת פריחה ראשונה של העץ.
הקצוות החומים מתפשטים במהירות ואני חושש שמא העץ חולה . . .
מה אני עושה לא נכון ?
אפשר להציל אותו ?
תודה, אילן.
לפני כשבועיים התחילו קצוות העלים להפוך צבעם מירוק לחום וממש להתייבש. יחד עם זאת ממשיכה צמיחה חדשה של עלים וגבעולים ונראה לי שגם עומדת לצאת פריחה ראשונה של העץ.
הקצוות החומים מתפשטים במהירות ואני חושש שמא העץ חולה . . .
מה אני עושה לא נכון ?
אפשר להציל אותו ?
תודה, אילן.
02-07-2008 01:23:00
אהוד מיכליס
לגסטרמיה
נראה לי שקנית לגסטרמיה רגישה לקמחון-לטפל בסיסטאן.-בריסוס.
02-07-2008 21:17:00
ilan mer
מה זה קמחון ?
ממה זה נובע ?
04-07-2008 02:47:00
אהוד מיכליס
קמחון
זה נובע מכנימה קטנה,ש"מתלבשת"על העלים,מתי שחם ויש לחות[עונה זו]הכנימה מפרישה חומר שנראה כמו קמח,לפיכך השם,לגסטרמיה רגישה מאד לכנימה זו,אך יש זנים עמידים-לכן תמיד כדאי לברר על זן עמיד בפני קמחון.
08-07-2008 21:26:00
משה ש
קמחון זה סוג של פטריה כמו חילדון
ולא קשור לכנימה קמחית המזיק |a@| |a@| |N@|
10-07-2008 00:07:00
אהוד מיכליס
קמחון-כנימה קמחית-ספרול-סיסטאן יועיל
13-07-2008 01:57:00
משה ש
ספרול וסיסטאן יועילו כנגד קימחון
אבל לא נגד כנימה קמחית.
קימחון וכנימה קמחית זה לא אותו דבר
קימחון וכנימה קמחית זה לא אותו דבר
