הועד החליט לתחזק את הבניין באופן עצמאי. מצאנו מנקה שתעבוד 5 ימים בשבוע בשכר של 1000 ש"ח לחודש. השאלה שלי מה בנוסף אני צריכה לשלם עליה לפי החוק. ביטוח לאומי חייבים לשלם עליה (היא פנסיונרית) איך עושים את זה מישהו יודע? והאם אני צריכה לתת פרטים מדוייקים עליה או שלא חייבים.
אודה לתשובתכם.
אודה לתשובתכם.
03-12-2004 21:58:00
צוות הפורום
העסקת מנקה
אכן יש חובה לשלם בעבור המנקה ביטוח לאומי, יש לגשת בפעם הראשונה למשרדי הביטוח הלאומי ולמסור פרטים, לאחר מכן יגיע אליך בדואר אחת לחצי שנה, טופס לתשלום. ואכן יש צורך לתת את פירטי עובדת הניקיון, אין כל בעיה להחליף את העובדת מתי שאתם רוצים אולם יש צורך להודיע על כך לביטוח הלאומי. כמו-כן במידה ותעבוד מעל שנה ובמידה ותפוטר בעתיד יש לקחת בחשבון תשלום פיצויים מומלץ מאוד לשמור סכום כסף לצורך כך.