לאחרונה נבחרתי לועד הבניין. כאשר ביקשתי מהועד הקודם לספק לי את התיק ובו כל המסמכים / קבלות וכו´ של הועד מהתקופה הקודמת נתקלתי בסירוב בתואנה שהמסמכים האלה הם מתקופת הועד הקודם והועד רוצה לשמור על המסמכים האלה.
האם מותר לועד הקודם לא להעביר את המסמכים לועד החדש?
האם מותר לועד הקודם לא להעביר את המסמכים לועד החדש?
16-07-2007 17:20:00
עפר שחל
תשובה
תיק הועד ומסמכים הנוגעים לניהול ותחזוקת הבית המשותף אינם פרטיים ואינם שייכים למי שכיהן בועד. ועד קודם חייב להעבירם בשלמות לועד נבחר חדש. יכולים חברי הועד הקודם להשאיר אצלהם העתק. לא יותר מזה.