לפני כ-4 שנים חתמתי ערבות על משכנתא (זכאות) שנטל בנה של אשתי , יחד עם אשתו דאז. בינתיים הזוג הצעיר התגרש , ובהסכם הגרושין הדירה הועברה לאשה (כולל תשלומי המשכנתא) מאחר ואיני מעוניין להישאר ערב למשכנתא שעל הדירה מה ביכלותי לעשות ? ומה האפשרויות שבפני?
05-11-2005 17:24:00
רמי טוטאי
תגובה
אם הדירה עברה מהבעל לאישה גם בבנק למשכנתאות אזיי לדעתי אינך ערב עוד להלוואה ,מכיוון שהיית אמור לחתום על תוספת הסכם להלוואה עקב השינוי בבעלים .
לפיכך עצתי לך לפנות באופן יזום לסניף הראשי של הבנק הנמצא בתל אביב ולבקש לדעת אם הינך עדיין ערב להלוואה זו .
בהצלחה.
לפיכך עצתי לך לפנות באופן יזום לסניף הראשי של הבנק הנמצא בתל אביב ולבקש לדעת אם הינך עדיין ערב להלוואה זו .
בהצלחה.
