אמרת כי לא רצוי לקחת בריבית משתנה , האם חלוקה של
400,000 בקבועה ו-117500 בפריים היא חלוקה טובה או יש הצעה טובה יותר ??
400,000 בקבועה ו-117500 בפריים היא חלוקה טובה או יש הצעה טובה יותר ??
( ההודעה המקורית:אנו מעוניינים לקחת משכנתא 517000 וההחזר החודשי עד3000 ש":ח לחודש אנו חושבים לחלק זאת :
350000 ל-25 שנה בריבית קבועה ב-4.75
83000 בריבית פריים ל-25 שנה -0.85מינוס
ן-84000בריבית משתנה כל שנתיים בריבית של 4.75האם חלוקה זאת טובה או צריך לשנות אותה ? )
03-07-2006 20:48:00
רמי טוטאי
תשובה
לא לשכוח שגם בקבועה יש סיכון (עלייה באנפלציה השנתית )
אני לא יכול לקבוע מה כדאי ,השאלה היא מה מראה הפרופיל הפיננסי שלכם .
בכל אופן ריבית משתנה לא בהכרח אינה כדאית ,כתבתי שעד נקודת השינוי הראשונה בריבית היא אטרקטיבית אח"כ מי יודע ? ,לכן יש לשקול לקיחת משתנה המתאימה לצרכים שלכם ולא של הבנק .
אני לא יכול לקבוע מה כדאי ,השאלה היא מה מראה הפרופיל הפיננסי שלכם .
בכל אופן ריבית משתנה לא בהכרח אינה כדאית ,כתבתי שעד נקודת השינוי הראשונה בריבית היא אטרקטיבית אח"כ מי יודע ? ,לכן יש לשקול לקיחת משתנה המתאימה לצרכים שלכם ולא של הבנק .
