תודה על התשובה המהירה,
לגבי עץ הליצי האם לרסס גם את העלים בלובנן(קיבלתי אבקה במשתלה) אך לא הסבירו לי כמה ואיך ואם גם את הגזע, רק נאמר לרסס את העלים, וגנן אחר אמר לרסס את כול עצי ההדר ואת הליצי לא , מה נכון?
ואם לצבוע לרסס בלובנן הזה שהוא אבקה את כול גזעי העצים , פרי הדר ליצו ואנונה ,
תודה וזה פורום מדהים
לגבי עץ הליצי האם לרסס גם את העלים בלובנן(קיבלתי אבקה במשתלה) אך לא הסבירו לי כמה ואיך ואם גם את הגזע, רק נאמר לרסס את העלים, וגנן אחר אמר לרסס את כול עצי ההדר ואת הליצי לא , מה נכון?
ואם לצבוע לרסס בלובנן הזה שהוא אבקה את כול גזעי העצים , פרי הדר ליצו ואנונה ,
תודה וזה פורום מדהים
06-06-2006 00:29:00
אהוד מיכליס
רסוס עצים
בלובן לא מזיק,למרות ש"לובן"נועד למנוע קרינה "קרה"בחורף
לגבי ליצי יש להקפיד על דשון רב,עדיף אורגני.
לגבי ליצי יש להקפיד על דשון רב,עדיף אורגני.
