שלום רמי,
בקרוב יהיו לנו 45,000 $ נוספים המיועדים להחזר משכנתא. לאחר שהחזרנו הלוואות מס´ 3 ו 4 ( המתוארות בהודעתי מה- 31.1.06) איזה הלאוואה כדאי להחזיר- הדולרית? צמודת המדד (+ 5.7% )? חלק וחלק? או משהו אחר?….
כל פירטי ההלוואות מפורטות בהודעתי הקודמת
שוב תודה רבה
תמי
בקרוב יהיו לנו 45,000 $ נוספים המיועדים להחזר משכנתא. לאחר שהחזרנו הלוואות מס´ 3 ו 4 ( המתוארות בהודעתי מה- 31.1.06) איזה הלאוואה כדאי להחזיר- הדולרית? צמודת המדד (+ 5.7% )? חלק וחלק? או משהו אחר?….
כל פירטי ההלוואות מפורטות בהודעתי הקודמת
שוב תודה רבה
תמי
19-02-2006 21:33:00
רמי טוטאי
עניתי
