רציצתי לדעת אם אני לוקח הלואת גישור בסך 200000 שקל לארבעה חודשים
מה הריבית כיום ?
מה ההחזר החודשי?
מה הסכום לאחר 4 חודשים שצריך להחזיר ?
מה הריבית כיום ?
מה ההחזר החודשי?
מה הסכום לאחר 4 חודשים שצריך להחזיר ?
18-12-2005 20:54:00
רמי טוטאי
תגובה
הריבית הקבועה בגישור נעה מעל 4% ומתייחסת לפרק זמן של עד 4 שנים ,תלוי באיזה בנק אתה לוקח .
במקרה שלך מדובר ב4 חודשים בלבד ולכן עליך תחילה לברר את הריבית השנתית שהבנק הציע לך ,לאחר מכן להכפיל זאת בסכום ההלוואה ,כעת תקבל את הריבית סה"כ תשלומי הריבית לשנה ,כאן עליך לחלק זאת ב 12 חודש והנה לך תשלום חודשי (ריבית בלבד ) .
לאחר 4 חודשי ריבית יתרת ההלוואה תהיה הקרן בתוספת תשלומים ע"ח הקרן שלא שולמו ובתוספת ההצמדה הן על הריבית והן על הקרן .
מקווה שהבנת ?
בהצלחה.
במקרה שלך מדובר ב4 חודשים בלבד ולכן עליך תחילה לברר את הריבית השנתית שהבנק הציע לך ,לאחר מכן להכפיל זאת בסכום ההלוואה ,כעת תקבל את הריבית סה"כ תשלומי הריבית לשנה ,כאן עליך לחלק זאת ב 12 חודש והנה לך תשלום חודשי (ריבית בלבד ) .
לאחר 4 חודשי ריבית יתרת ההלוואה תהיה הקרן בתוספת תשלומים ע"ח הקרן שלא שולמו ובתוספת ההצמדה הן על הריבית והן על הקרן .
מקווה שהבנת ?
בהצלחה.
