לאלי ,
ראשית ברצוני לציין לטובה את השרות שאני מקבל מכם בעת חידוש הביטוח לבניין ( חשבונית לתשלום , תזכורת במיסרון , שיחה טלפונית לתזכורת ) לשמחתי לא היה לנו מקרה ביטוח .
יש לנו דייר בבניין (אינו חשמלאי מוסמך ) שמחליף בהתנדבות מנורות שרופות בבניין.
כידוע , החוק אוסר ביצוע עבודות חשמל למי שאינו חשמלאי מוסמך . האם החלפת נורה מוגדרת כעבודת חשמל ?
ברשותנו ביטוח צד ג´ ואם חלילה יקרה לדייר משהו האם חברת הביטוח תסכים לפיצוי ?
אייך חברות הביטוח מתייחסות לפעולה זו?
לתשומת לבך , הפנתי את השאלה גם לעו´ד שחל, אולם אני מעוניין לבדוק את עמדת חברת הביטוח "כלל " בה אנו מבוטחים באמצעותך .
תודה
ראשית ברצוני לציין לטובה את השרות שאני מקבל מכם בעת חידוש הביטוח לבניין ( חשבונית לתשלום , תזכורת במיסרון , שיחה טלפונית לתזכורת ) לשמחתי לא היה לנו מקרה ביטוח .
יש לנו דייר בבניין (אינו חשמלאי מוסמך ) שמחליף בהתנדבות מנורות שרופות בבניין.
כידוע , החוק אוסר ביצוע עבודות חשמל למי שאינו חשמלאי מוסמך . האם החלפת נורה מוגדרת כעבודת חשמל ?
ברשותנו ביטוח צד ג´ ואם חלילה יקרה לדייר משהו האם חברת הביטוח תסכים לפיצוי ?
אייך חברות הביטוח מתייחסות לפעולה זו?
לתשומת לבך , הפנתי את השאלה גם לעו´ד שחל, אולם אני מעוניין לבדוק את עמדת חברת הביטוח "כלל " בה אנו מבוטחים באמצעותך .
תודה
31-10-2008 16:20:00
דרור יצחק-לוי
סליחה , השאלה מופיעה כמה פעמים
31-10-2008 21:40:00
עמיר בר עוז
החלפת מנורות וטיפול בחשמל
ראשית תודה על המחמאות.
לגבי נושא החלפת מנורות. באם זה באמת רק החלפת מנורות שרופות ללא סיכון מקצועי אז אין בעיה.
במקרה והדייר מפרק את בית המנורה ו/או ומנסה לתקן מנורהו/ או מחליף מנורה בגובה רב שמצריך טיפוס על סולם מאוד גבוה ומסתכן לשווא הייתי מפרסם מכתב בלוח המודעות ומפרט שלאף אחד מהדיירים אסור לתקן בעצמו ו/או להתעסק עם החשמל. ומבקש לפנות בכל בעיה לועד הבית לצורך הזמנת חשמלאי מוסמך.
אם לאחר פרסום המכתב (וכדאי שתעביר העתק ממנו לדייר הבעייתי בצורה אישית) הדייר יפגע אזי לא תהיה פה רשלנות מצד ועד הבית.
בכל מקרה במצב זה חברת הביטוח כלל מטפלת ומשלמת עבור עורכי הדין בייצוג ועד הבית מול הדייר.
לגבי נושא החלפת מנורות. באם זה באמת רק החלפת מנורות שרופות ללא סיכון מקצועי אז אין בעיה.
במקרה והדייר מפרק את בית המנורה ו/או ומנסה לתקן מנורהו/ או מחליף מנורה בגובה רב שמצריך טיפוס על סולם מאוד גבוה ומסתכן לשווא הייתי מפרסם מכתב בלוח המודעות ומפרט שלאף אחד מהדיירים אסור לתקן בעצמו ו/או להתעסק עם החשמל. ומבקש לפנות בכל בעיה לועד הבית לצורך הזמנת חשמלאי מוסמך.
אם לאחר פרסום המכתב (וכדאי שתעביר העתק ממנו לדייר הבעייתי בצורה אישית) הדייר יפגע אזי לא תהיה פה רשלנות מצד ועד הבית.
בכל מקרה במצב זה חברת הביטוח כלל מטפלת ומשלמת עבור עורכי הדין בייצוג ועד הבית מול הדייר.