שלום,
האם יש צורך בהסכמת אסיפת דיירים לצורך בניית פרגולה בגינה של אחד הדיירים? מדובר בבלוק בעל 42 דירות. תודה.
האם יש צורך בהסכמת אסיפת דיירים לצורך בניית פרגולה בגינה של אחד הדיירים? מדובר בבלוק בעל 42 דירות. תודה.
28-05-2011 21:42:00
עפר שחל
ת
אם מדובר בגינה פרטית ולא ברכוש משותף אזי אין כל רלבנטיות לאסיפת דיירים. הדייר רשאי לבנות פרגולה בכפוף לקבלת היתר בניה מהועד המקומית לתכנון ובניה. במגרת הבקשה להיתר יוכלו דיירים להתנגד אם יחפצו בכך.
