שלום רב, אני מתגוררת בקומה 6 . לאחרונה התקלקלה המעלית ולדרישתי מועד הבית להזמין טכנאי נאמר לי ע"י הועד שהעלות גבוהה (ׁ295 ש"ח) ולכן במשך שישי שבת נהיה ללא מעלית. עקב מגבלות בריאותיות המונעות ממני לעלות 6 קומות רגלית, הודעתי לועד הבית כי במידה ולא יעשה כן הנני מזמינה את הטכנאי, אשלם לו כנדרש ואוריד סכום זה מתשלומי ועד הבית אותם אני משלמת.
שאלתי היא: האם יש לועד הבית זכות שלא לאשר הזמנת טכנאי ולהשאיר את הדיירים במשך יומיים ללא מעלית?
האם באופן תגובתי ופעולתי נהגתי כשורה?
תודה על תשובתכם.
שאלתי היא: האם יש לועד הבית זכות שלא לאשר הזמנת טכנאי ולהשאיר את הדיירים במשך יומיים ללא מעלית?
האם באופן תגובתי ופעולתי נהגתי כשורה?
תודה על תשובתכם.
10-06-2006 03:14:00
אייל פלטק
תיקון מעלית
במידה ויש שתי מעליות במבנה, יכול הועד להחליט כי מעלית אחת לא תתוקן עד לאחר השבת.
במידה ויש רק מעלית אחת במבנה, חובתו של הועד לדאוג לתיקון המעלית בל עת.
במידה ויש רק מעלית אחת במבנה, חובתו של הועד לדאוג לתיקון המעלית בל עת.