שלום
במידה ודייר מוכר דירתו בבניין משותף ושילם כל חובותיו לועד
בקופת הועד יש יתרה כוללת גבוהה
האם יש להחזיר חלק יחסי/כלשהו לדייר שעזב
בתודה
במידה ודייר מוכר דירתו בבניין משותף ושילם כל חובותיו לועד
בקופת הועד יש יתרה כוללת גבוהה
האם יש להחזיר חלק יחסי/כלשהו לדייר שעזב
בתודה
10-08-2010 15:47:00
צוות הפורום
החזרים לדייר עוזב
באופן כללי, לא !
מיסי ועד הבית צריכים לשקף ולהתאים לסך הוצאותיו של הבניין בשנה. כמובן שנלקחים בחשבון כל מיני דברים יוצאים מהכלל ורצוי שתהיה רזרבה מסויימת שתאפשר תזרים מזומנים הגיוני כאשר מי מהדיירים לא משלם בזמן ופתאום מתפוצץ איזה צינור בבניין.
קופת ועד הבית היא לא קופת חיסכון שיש להשאיר בה סכומים גדולים.
ונחזור לתשובתי: אם גובים סכום סביר ללא מרכיב חיסכון – אין הצדק להחזר כספי לדייר שעוזב.
המלצה כללית: לא לאגור סתם יתרות גדולות בקופת ועד הבית.
מיסי ועד הבית צריכים לשקף ולהתאים לסך הוצאותיו של הבניין בשנה. כמובן שנלקחים בחשבון כל מיני דברים יוצאים מהכלל ורצוי שתהיה רזרבה מסויימת שתאפשר תזרים מזומנים הגיוני כאשר מי מהדיירים לא משלם בזמן ופתאום מתפוצץ איזה צינור בבניין.
קופת ועד הבית היא לא קופת חיסכון שיש להשאיר בה סכומים גדולים.
ונחזור לתשובתי: אם גובים סכום סביר ללא מרכיב חיסכון – אין הצדק להחזר כספי לדייר שעוזב.
המלצה כללית: לא לאגור סתם יתרות גדולות בקופת ועד הבית.
