לאחר שועד הבית תבע את אחד הדיירים , החליט הדייר לשלם את חובו מבלי להגיע לארכעות, האם ניתן לקבל בחזרה את מחצית האגרה ששולמה (400 ש"ח בערך) ?
בכל מקרה מה נדרש לעשות ?
בכל מקרה מה נדרש לעשות ?
23-08-2014 05:12:00
זמי זילברמן
הכל
זו הוצאה של הועד ואם הועד הנה זוכה היה מחויב לשלם גם את האגרה. לא לותר.אם לא ישלם לומר לו שתתראו בבית המשפט שהרי הועד מחויב להודיע לבית המשפט על התשלום וביטול התביעה.
23-08-2014 13:26:00
אילן חנינה
החזר מחצית האגרה ששולמה לבית משפט
אם כוונתך שבית המשפט יחזיר לתובע את מחצית האגרה אז התשובה היא שלילית.
אין בתקנות בית המשפט אפשרות לקבל חזרה את המחצית הראשונה ששולמה לבית המשפט .
אם כוונתך שאת מחצית האגרה ששולמה ישלם הנתבע אזי התשובה היא חיובית.
שהרי הוצאה זו הוצאה בכדי לכוף על אותו בעל דירה לשלם את חובו והוא זה ש"אשם "בהוצאה זו ועליו להוסיף סכום זה לחובו .
כמו כן לא לבקש מבית המשפט לבטל את ההליכים עד לפירעון כל החוב כולל תשלום עבור מחצית האגרה.
מקווה שהייתי לך לעזר.
אין בתקנות בית המשפט אפשרות לקבל חזרה את המחצית הראשונה ששולמה לבית המשפט .
אם כוונתך שאת מחצית האגרה ששולמה ישלם הנתבע אזי התשובה היא חיובית.
שהרי הוצאה זו הוצאה בכדי לכוף על אותו בעל דירה לשלם את חובו והוא זה ש"אשם "בהוצאה זו ועליו להוסיף סכום זה לחובו .
כמו כן לא לבקש מבית המשפט לבטל את ההליכים עד לפירעון כל החוב כולל תשלום עבור מחצית האגרה.
מקווה שהייתי לך לעזר.
23-08-2014 15:23:00
אילנית אא
עזר רב – תודה
23-08-2014 22:33:00
גיל ק
זמי, רק תוספת קטנה, בבקשה:…
הרי אם הועד היה זוכה – וכמובן, ובתנאי שבכתב התביעה לפיקוח על המקרקעין היה מבקש לקבל בחזרה, במקרה של זכייה, את עלות האגרה ואי-אלו הוצאות נוספות, אזי: בהרבה מקרים, המפקחים פוסקים=שופטים שבמצב זה, החייב מחוייב לשלם, בנוסף לחובותיו, גם את הוצאות האגרה – כלומר: להחזירם לקופת ועד הבית!….
30-08-2014 12:34:00
עפר שחל
ת
אגרת מינימום אינה מוחזרת כלל. כלומר רוב ההליכים אצל המפקח הם באגרת מינימום של כ 700 שח. אגרה זו אינה מוחזרת לכן יש להוסיף לסכום התביעה במפורש את סכום האגרה.
