שידרגתי את הטלפון הסלולרי שלי, לאחר שהקודם התברר כ"נפילה". יום אחרי שרכשתי את המכשיר החדש(ב36 תשלומים בכרטיס האשראי-כבר ירד חיוב ראשון) הופיעו בו אותם תסמינים שגרמו לי להחליף את הישן(כבה, לא מגיב ללחיצות וכו´). יש לציין שזה דגם אחר!
נמאס לי, ואני רוצה את כספי בחזרה. לא רוצה מכשיר אחר, אלא זיכוי על התשלום שכבר ירד ולהחזיר להם את המכשיר החדש. כבר אשאר עם הישן אותו הם תיקנו…
האם זה אפשרי? הרי לא עברו שבועיים ממועד הרכישה… אודה על תשובתך,
רותם
אמנם אין כל ספק שיש לך בעיה לבטל את העיסקה כי זה לא נעשה מרחוק או ברוכלות – כלומר לא בטלפון ולא בהגעת מוכרן אליך – אלא בחנות המוכר.
הבסיס לביטול העיסקה צריך להיות הטעיה או אי התאמה – כלומר: ראשית מלכתחילה כפו עליך "שדרוג". זה לא היה אקט רצוני אלא נבע עקב חוסר שביעות רצון ממכשיר שהם מסרו לך ובוודאי היללו אותו.
יש מכשירים לא מעטים עם בעיות ידועות, כגון בעית הטענה, קליטה וכד´.
שנית – המכשיר החדש שכמובן הינו באחריות לפחות לשנה, אינו תקין.
מציע לך לפנות לגורם בכיר שמטפל בלקוחות באותה חברה ולומר שאת מבקשת לעבור לחברה אחרת עקב התקלות הבלתי נסבלות הללו.
אסור לותר למרות שזו מלחמה קשה ומייגעת ולמרות שכל שלוש החברות טובות ממש באותה מידה.
נ.ב. זו רק דעת האישית והפרטית.