בעקבות תלונת שווא שהגישה גרושתי על איומים נלקח ממני האקדח שהיה ברשותי ברישיון
לאחרונה קיבלתי הודעה מהפרקליטות כי התלונה נסגרה מחוסר אשמה.
בשיחת טלפון איתם נאמר לי כי יש הנחיה של הפרקליטות כי בתלונה הנסגרת מ" חוסר אשמה" על המשטרה להחזיר נשק שהוחרם.
לאחרונה קיבלתי הודעה מהפרקליטות כי התלונה נסגרה מחוסר אשמה.
בשיחת טלפון איתם נאמר לי כי יש הנחיה של הפרקליטות כי בתלונה הנסגרת מ" חוסר אשמה" על המשטרה להחזיר נשק שהוחרם.
1. האם ידוע למישהו אם הנחיה כזאת אכן קיימת, ואם כן, אשמח לקבל אסמכתא להנחיה זו (סעיף או קישור )
2. מה עלי לעשות כדי לקבל את האקדח, לפנות למפקד תחנת המשטרה עם מכתב שינוי עילת הסגירה, או שקיים נוהל אחר?
12-01-2007 12:30:00
אבישי גריידי
החזרת נשק-תשובה מעו"ד אבישי גריידי
פנה למשטרה בבקשה להחזרת הנשק עם ההודעה על חוסר אשמה, צרף את ההודעה ופרט שאין הצדקה היום לאחר תקופה לאי החזקת נשק, תעמוד על תקינות היחסים היום.
