שלום,אני לקחתי את משכנתא בארך לפני שנה.התברר לי שכיום אני מחזיר מתוך סכום החזר של כ-2400 ש"ח 40% החזר של קרן ו 60% החזר של ריבית.בנק קורא לזה "לוח שפיצר".כך שאחרי שנה של החזר ואם זה ש מדד עלה,הסכום להחזר(אם אני ארצה לסלק אותה)נשאר כמו הלווהה המקורית.האם יש אפשרות להחזר כזה,שאני אחזיר יותר קרן ופחות ריבית בהחזרים חודשיים?(תקופת המשכנתא היא 15 שנים)
10-05-2006 18:41:00
רמי טוטאי
תשובה
יש מסלול שנקרא קרן שווה ,שבה התשלום ע"ח הקרן קבוע לאורך כל התקופה ,כך שהקרן נאכלת יותר מהר מלוח שפיצר רגיל .
בברכה
רמי טוטאי
