ו14 יומי אספקה כבר עברו.החנות באיחור רב של אספקה.ביקשתי לבטל עסקה ולא רוצים לעשות זאת.אומרים שהביאו לי את המוצרים כבר 3 פעמים ולא עניתי לטלפונים לנהג וכאשר מנהלת החנות מתקשרת היא כם משיגה אותי ואני מצידי לא קיבלתי שום טלפון מנהגים שאמורים להביא לי את המזגנים. שלחתי לחברה מכתב רשום על ביטול העסקה . האם זה בכלל חוקי מצידם להתנהג כך.מה אפשר להגיד להגנתי כי מנהלת החנות פשוט מוציאה אותי מדעתי משקרת לי בפנים אני על סף התמוטטות עצבים.
תעזרו לי
תודה
תעזרו לי
תודה
25-10-2007 21:58:00
סרק סרק
הזמנת מוצרים דרך הטלפון
סע לחנות, עמוד על כך שאתה חוזר הביתה עם המזגנים.