שלום לכולם
אנחנו במהלך שיפוץ, רכשנו אריחי זכוכית 30X10 ס"מ בעלות של 850 ש"ח למ"ר כדי לחפות את המטבח החדש מעל השיש.
כשהגיע שלב הדבקת אריחי הזכוכית הקבלן שמבצע את השיפוץ מגלה שאיננו יכול לחתוך את הזכוכית בצורה ישרה, חיתוך בדיסק לא יוצא מדוייק.
פניתי לעוד בעלי מקצוע ואף אחד לא מבטיח חיתוך מדוייק.
אני לא בטוח שהגעתי לבעלי המקצוע המתאימים.
פניתי לחברת דיאור המשווקים של המוצר, הם לא מוכנים לקבל בחזרה או להחליף את האריחים כי הליין הזה התחלף ואין להם מה לעשות איתו.
האם אפשר לקבל המלצה לבעל מקצוע שיודע לחתוך ולהדביק את האריחים?
אנחנו במהלך שיפוץ, רכשנו אריחי זכוכית 30X10 ס"מ בעלות של 850 ש"ח למ"ר כדי לחפות את המטבח החדש מעל השיש.
כשהגיע שלב הדבקת אריחי הזכוכית הקבלן שמבצע את השיפוץ מגלה שאיננו יכול לחתוך את הזכוכית בצורה ישרה, חיתוך בדיסק לא יוצא מדוייק.
פניתי לעוד בעלי מקצוע ואף אחד לא מבטיח חיתוך מדוייק.
אני לא בטוח שהגעתי לבעלי המקצוע המתאימים.
פניתי לחברת דיאור המשווקים של המוצר, הם לא מוכנים לקבל בחזרה או להחליף את האריחים כי הליין הזה התחלף ואין להם מה לעשות איתו.
האם אפשר לקבל המלצה לבעל מקצוע שיודע לחתוך ולהדביק את האריחים?
בברכה
אורן
28-12-2013 12:38:00
דורון טרייביש
אריחי זכוכית
יש להביא איש קרמיקה שיעשה את העבודה ואת החיתוכים צריך למדוד מדויק וללכת למפעל לזכוכית והם יחתכו את המידודת הרצויות או לצור שילוב של חיתוכים אם קרמיקות אחרות
30-12-2013 14:59:00
אורן ד
חיתוך במפעל
עובי האריחים הוא 8 מ"מ וכאן הבעיה ונראה שזו זכוכית מחוסמת
האם אפשר לקבל פרטי מפעל שיכול לחתוך במדוייק עובי זכוכית של 8 מ"מ?
האם אפשר לקבל פרטי מפעל שיכול לחתוך במדוייק עובי זכוכית של 8 מ"מ?
30-12-2013 16:01:00
דורון טרייביש
ראשית באיזה אזור אתה גר או בונה
שנית אם זו זכוכית מחוסמת חייבת להיות על זה חותמת המעידה על כך
30-12-2013 16:10:00
אורן ד
אריחי זכוכית
אין חותמת על האריחים
אני מאיזור אשדוד
גם מפעל באיזור המרכז זה בסדר
אני מאיזור אשדוד
גם מפעל באיזור המרכז זה בסדר
30-12-2013 17:17:00
דורון טרייביש
האחים פרץ באזור התעשיה רחובות
