קראתי באתר לאומי, שדרך נוספת לצאת ממעגל משיכת היתר, היא להגדיל את המשכנתה על הנכס.
האם מישהו יודע, כיצד מתבצע צעד כזה, ומהם הצעדים להפיכתו לישים.
האם מישהו יודע, כיצד מתבצע צעד כזה, ומהם הצעדים להפיכתו לישים.
31-10-2004 18:25:00
רמי טוטאי
תגובה
הסתכלתי באתר של בנק לאומי ואכן קיימת אפשרות לקבל הלוואה על הנכס בבעלותך (ע"פ הקרטריונים של הבנק ), לקבל מסגרת אשראי כל שהיא ולמשוך מדי פעם כספים מהמסגרת למטרות שונות :
כגון סילוק האוברדראפט ,שיפוצים ,עזרה לילדים וכדומה
שם התוכנית "כספובית " ,ליתר הפרטים שאל בלאומי .
בהצלחה .
כגון סילוק האוברדראפט ,שיפוצים ,עזרה לילדים וכדומה
שם התוכנית "כספובית " ,ליתר הפרטים שאל בלאומי .
בהצלחה .
