אני גר בבניין שבו 6 דיירים ולדעתי יו"ר הוועד כחלק מתפקידו הוא להאציל סמכויות כגון אחראי ניקיון שתפקידו לדאוג שהמנקה מנקה כראוי וכן לשלם לו בסוף החודש.
אחראי מעליות , אחראי לתחזוקה וכן הלאה .
1. האם ישנן עוד סמכויות כגון גינה וכדומה ?
2.האם כך זה אמור להתנהל או שכל המטלות :נופלות " על יו"ר הוועד?
אחראי מעליות , אחראי לתחזוקה וכן הלאה .
1. האם ישנן עוד סמכויות כגון גינה וכדומה ?
2.האם כך זה אמור להתנהל או שכל המטלות :נופלות " על יו"ר הוועד?
תודה מראש.
16-12-2005 00:48:00
צוות הפורום
התנדבות
תפקיד היו"ר הוא התנדבותי. בימינו אין הרבה אנשים שרצים לתפקיד כפויי הטובה הזה. אם אתם בניין של אנשים טובים, אכפתניקים והתנדבותיים ויש מביניכם אנשים המעונינים לתרום זה נפלא וכמובן אפשר לחלק את תפקיד היו"ר לחלקים ולתת סמכויות לאחרים:
יו"ר, גזבר, איש אחזקה, איש ניקיון, איש גינון, אחראי ביטוחים, אחראי קישוט, אחראי אירועים ועוד ועוד.
יו"ר, גזבר, איש אחזקה, איש ניקיון, איש גינון, אחראי ביטוחים, אחראי קישוט, אחראי אירועים ועוד ועוד.