בעבר, אם היה מדובר בשיפוץ שהוא לא רק של תחזוקת הבניין, אז היה צריך להיות 100% הסכמה, אך הבנתי שהחוק שונה השבוע שצריך 70% הסכמה.
האם הבנתי נכון?
אשמח מאוד לראות ציטטה של השינוי + קישור לשינוי בחוק.
13-01-2012 15:56:00
דורון טרייביש
חוק לגבי שיפוץ
החוק לגבי % ההסכמה לשיפוץ לא שונה בשבוע שעבר הוא שונה מזמן ומחייב הסכמה של 75% מבעלי הנכס
את החוק ניתן לראות בתקנות ביתים משותפים
את החוק ניתן לראות בתקנות ביתים משותפים
13-01-2012 23:22:00
פולספגן פולספגן
מה זה מזמן?
בפעם האחרונה שבדקתי זה היה בערך לפני שנתיים ואז היה צריך 100% הסכמה לשיפוץ כללי שלא למטרת תחזוקה.
14-01-2012 14:05:00
דורון טרייביש
כדאי לך מאוד לפנות לתרבות הדיור במקום מגוריך
הם יסבירו לך את הכל כולל אפשרויות סיוע מהרשות המקומית באזור מגורך
16-01-2012 19:37:00
פולספגן פולספגן
רוצה להדגיש שאין מדובר בתמ"א 38 אלא סתם
בשיפוץ כללי של הבניין שאפילו לא כולל חיזוק עבור רעידות אדמה.
רציתי לדעת, האם באמת שונה החוק בעסקה מסוג שהיה דרוש 100% הסכמה כי מדובר בעסקה הנוגעת לקניינם של בעלי הזכויות ופגיעה בקניינו של אדם הצריך הסכמתו.
רציתי לדעת, האם באמת שונה החוק בעסקה מסוג שהיה דרוש 100% הסכמה כי מדובר בעסקה הנוגעת לקניינם של בעלי הזכויות ופגיעה בקניינו של אדם הצריך הסכמתו.
17-01-2012 10:14:00
דורון טרייביש
אחוזי חתימה לשיפוץ
למיטב ידיעתי אין צורך ביותר מ-75% אחוז אך כפי שאמרתי רצוי וטוב תעשו אם תפנו לתרבות הדיור הם יודעים בדיוק את החוק וכיצד ניתן לעכף אותו
