רמי שלום
ברצוני לקחת משכנתא של 600 אלף ש"ח
המסלול והריביות שהציעו לי בבנק הן:
ריבית קבועה וצמודה של 4.4% על 100אלף ל-10 שנים
ריבית משתנה וצמודה של 4.6% על 200 אלף ל-20 שנה
פריים (0.7-) על 300 אלף ל-20 שנה
1)מה דעתך על השילוב ?
2)מה דעתך על הריביות?
3)האם כשעוברים מהחזר לפי "קרן שפיצר" ל " קרן שווה"
משנים את תנאי ההלוואה(לפי הריביות הנהוגות בעת המעבר)?
תודה מראש על תשובתך.
10-06-2006 21:45:00
רמי טוטאי
תשובה
אני מניח שמדובר במיחזור הלוואה .
וכן ההנחה היא סילוק הלוואה בטווח קצר אם כך נראה סביר ואם לא ,מדוע השילוב ? האם נבנה עבורך פרופיל פיננסי ?האם אתה בנית פרופיל פיננסי למשפחתך ?
במעבר מלוח שפיצר לקרן שווה הכל משתנה כולל הריבית.
וכן ההנחה היא סילוק הלוואה בטווח קצר אם כך נראה סביר ואם לא ,מדוע השילוב ? האם נבנה עבורך פרופיל פיננסי ?האם אתה בנית פרופיל פיננסי למשפחתך ?
במעבר מלוח שפיצר לקרן שווה הכל משתנה כולל הריבית.
