אנו רוצים לקנות דירה שהתשלום מתחלק ל 15% ואח"כ 35% ולאחר 5 חודשים עוד 35% ובקבלת הדירה את הסיום לנו יש רק את התשלום הראשון ומעט מהשני .
האם ניתן לפרק את המשכנתא ? האם אנו יכולים לקבל את הכסף מהבנק ולתת לקבלן בהתאם לחוזה והתקדמות הבניה ?
האם ניתן לפרק את המשכנתא ? האם אנו יכולים לקבל את הכסף מהבנק ולתת לקבלן בהתאם לחוזה והתקדמות הבניה ?
05-09-2005 23:14:00
רמי טוטאי
תגובה
כמובן ,רק קחו בחשבון שינוי בריבית בכל פעם שמשחררים יתרה נוספת במשכנתא .
בהצלחה.
בהצלחה.
