קבלתי לאחרונה חשבון תקופתי ובו חיוב לא ידוע. לאחר ברור, קבלתי תשובה כי מחלקת התברואה ביצעה פתיחת סתימה לפני כשנה וחצי. לי, לא ידוע על פתיחת סתימה כמו כן לא ידוע לי: מי הזמין את השירות. אם אכן היתה סתימה, נציגות הבית צריכה לטפל בבעייה. האם יש חוק שהעירייה יכולה לתפקד כנציגות בית? חד פעמי.
13-10-2006 22:39:00
משה גייזלר
אני מקווה שמשיהו יגיב.
18-10-2006 14:54:00
צוות הפורום
בז שלום
סליחה על העיכוב הנובע מחופשה קצרה בחו"ל.
לעיניננו, העירייה אינה יכולה לשמש כועד הבית, רצוי לבדוק בעירייה את כל הפרטים שפירטת בשאלתך, כגון מי באמת הזמין את השירות, מתי ואיזה בור ביוב היה סתום ונפתח, מי החברה המבצעת (הואיל ולעירייה אין ביובית) ועוד.
אפשר לחקור את החיוב ולפנות למנהל מח´ הביוב וכיו"ב.
לעיניננו, העירייה אינה יכולה לשמש כועד הבית, רצוי לבדוק בעירייה את כל הפרטים שפירטת בשאלתך, כגון מי באמת הזמין את השירות, מתי ואיזה בור ביוב היה סתום ונפתח, מי החברה המבצעת (הואיל ולעירייה אין ביובית) ועוד.
אפשר לחקור את החיוב ולפנות למנהל מח´ הביוב וכיו"ב.
18-10-2006 20:25:00
משה גייזלר
תגובה
תודה על התשובה.
אכן, שאלתי את השאלות לפני שפניתי אליכם. ועד כה לא קבלתי כל מענה.
החוצפה היא שהם גבו את הכסף מהוראת הקבע שחתמתי. עפ"י ההסכם בנינו הגבייה היא אך ורק עבור מים וארנונה.
נראה לי, כי אצטרך להגיש תלונה לתלונות הציבור במשרד מבקר המדינה.
אכן, שאלתי את השאלות לפני שפניתי אליכם. ועד כה לא קבלתי כל מענה.
החוצפה היא שהם גבו את הכסף מהוראת הקבע שחתמתי. עפ"י ההסכם בנינו הגבייה היא אך ורק עבור מים וארנונה.
נראה לי, כי אצטרך להגיש תלונה לתלונות הציבור במשרד מבקר המדינה.
19-10-2006 16:05:00
צוות הפורום
קיצור תהליך
ע"מ לקצר לך את התהליך אני יכול להמליץ בפניך לפנות תחילה למנהל מח´ הגבייה ו/או מנהל מחלקת המים ברשות, לקבוע תור מסודר ולהציג את החיוב כטעות שיש לתקנה.
20-10-2006 19:41:00
משה גייזלר
תודה
פניתי לתלונות הציבור לאחר שממח´ הגבייה לא נענתי. אני מעדיף לעשות הכל בכתב, כך שיש בידי הוכחות. זה עדיף מאשר להזמין תור ולרוץ כמה פעמים ולהפסיד ימי עבודה. ימי הקבלה הם בבוקר ופעם אחרי הצהרים בשעות שאני עדיין עובד. זו הפעם השניה שאני עובר תהליך שכזה וגם אז הבעייה נפתרה לאחר התכתבות בלבד.