ברצוני לשתול דשא בגינתי כרגע אני הפחתי את האדמה מה השלב הבא לעשות ??? .יש שם שמש כמעט מלאה ברוב שעות היום . האם יש דשא שלא צורך הרבה מים בארצנו העניה במשאבים ????
תודה מראש אייל
תודה מראש אייל
25-04-2006 23:34:00
אהוד מיכליס
דשא
1.דאג ליישר את השטח,ולהעשיר בהומוס,או קומפוסט,או כופתיגן,זה יתרום למרקם האדמה.
2.מומלץ מאד להתקין מערכת השקיה מסודרת,היתרון שזה חסכני,מדויק,ויעיל.
3.דשא מתאים:טיפווי-דשא רך,איטי,ולא זקוק להשקיה מרובה.
4.אם אתה חס על נושא ההשקיה-כדאי אולי דשא סינטטי,"דשאטק"במגשימים,דשא באכות מעולה,חוסך במים,ועמיד,וטוב.
2.מומלץ מאד להתקין מערכת השקיה מסודרת,היתרון שזה חסכני,מדויק,ויעיל.
3.דשא מתאים:טיפווי-דשא רך,איטי,ולא זקוק להשקיה מרובה.
4.אם אתה חס על נושא ההשקיה-כדאי אולי דשא סינטטי,"דשאטק"במגשימים,דשא באכות מעולה,חוסך במים,ועמיד,וטוב.
