אנו גרים בבניין משותף כ-13 שנה. במהלך 12 שנה לקח על עצמו, מרצונו החופשי ומזמנו החופשי אחד מבעלי הדירות את תפקיד בעל הבית. את התפקיד עשה בצורה נאמנה וללא דופי. לפני כשמונה חודשים התחלף הוועד כתוצאה מתקרית עם בעלת אחת הדירות. את הוועד לקחה על עצמה אותה בעלת דירה. כיום, לאחר מס´ חודשים מתחילת תפקידה, היא דורשת מוועד הבית הקודם כל מני מסמכים, פרוטוקולים, שיטת חשבון לעלית מסי וועד ועוד, וזאת על מנת להקשות עליו. שאלתי היא האם מבחינה חוקית אפשר לבקש מסמכים מן הוועד הקודם גם שמונה חודשים לאחר שקיבל את כל מה שהיה לוועד הקודם להעביר אליו?