ברצוני לקחת משכנתא על סך כולל של 500000 ש"ח.לאחר משא ומתן, הוצע לי המבנה הבא:
110,000 פריים בוליט ל10 שנים (פרים-0.6%)
360,000 קבועה ל 15 שנה (4.45%)
30,000 משתנה כל שנתיים ל 30 שנה (4.75%)
110,000 פריים בוליט ל10 שנים (פרים-0.6%)
360,000 קבועה ל 15 שנה (4.45%)
30,000 משתנה כל שנתיים ל 30 שנה (4.75%)
האם הריביות טובות?
תודה
16-04-2006 04:23:00
רמי טוטאי
תשובה
ריביות סבירות .
השאלה אם יש הגיון בלקיחת הלוואות בסגנון זה .
בהצלחה.
השאלה אם יש הגיון בלקיחת הלוואות בסגנון זה .
בהצלחה.
