שלום רב
הבית המשותף שלנו הוא שלושה קומות ושלושה כניסות
כניסה ג´ – 12 דירות
כניסה ב´ – 8 דירות
כניסה א´ – 4 דירות
בכול כניסה יש מעלית , שעון חשמל וועד בית מקבל חשבוניות לכול אחד כניסה בנפרד
עכשיו כול דיירים משלמים אותו סכום דמי ועד חודשי אבל הוצאות של דיירים כניסה א´ הרבה יותר הכנסות . במילים אחרות דיירים אחרים משלמים במקום (עבורם)!!
מה היית מייעץ ?
תודה כמית
15-01-2014 23:48:00
נחמיה פלוטקין
אם כל הכניסות רשומות כבית משותף
אז כרגע אין הרבה מה לעשות כי זה נחשב לבית מורכב משותף ובבית משותף כולם משלמים על כולם.
ניתן לגשת להליך פירוק השותפות ולהגדיר כל כניסה בכית משותף נפרד. כלומר, לפרק את שותפות הכניסות.
כדאי לעשות זאת בליווי עו"ד. אני לא יודע אם ניתן לעשות זאת אם יש התנגדות של הדיירים [וסביר שיהיו מצד דיירי כניסה א´.]
16-01-2014 16:50:00
זמי זילברמן
תקנון, צו ותשריט בית משותף
הוציאו את כל אלו מהטאבו ותראו מה נכתב בו ומה מסומן שם בכדי לראות איך ואם נקבע אופן התשלום.
