שלום רב
אני לא יודע איך לשלוח קובץ שלם – רק בחלקי 200 קב.
כמית
זה דפ 9
10-02-2014 18:55:00
נחמיה פלוטקין
עכשיו רק תגיד מה השאלה [אני כבר איבדתי כל קשר]
חלוקת הבניין מפורטת בדף שמצורף להודעה זו בסעיפים ב +ג
והיא אומרת שכל אגף מתנהל בנפרד לגמרי לכל האמור בחוק המקרקעין [כולל נציגות נפרדת וגבייה נפרדת] ובנוסף, יש "נציגות על" שתיבחר ע"י שלושת הנציגויות והיא תנהל רק(!) את הרכוש המשותף לכל שלושת האגפים. [אני מניח שיש איזה פירוט לגבי איך מקבלת נציגות על זו את הכספים שלה אבל לא שמתי לב היכן זה כתוב.
והיא אומרת שכל אגף מתנהל בנפרד לגמרי לכל האמור בחוק המקרקעין [כולל נציגות נפרדת וגבייה נפרדת] ובנוסף, יש "נציגות על" שתיבחר ע"י שלושת הנציגויות והיא תנהל רק(!) את הרכוש המשותף לכל שלושת האגפים. [אני מניח שיש איזה פירוט לגבי איך מקבלת נציגות על זו את הכספים שלה אבל לא שמתי לב היכן זה כתוב.
