טעות שלי- 350,000 ש"ח, ריבית קבועה 10 שנים (לא 15)- הבנק הציע 4.6%.
האם טוב?
אם לא טוב מהי הריבית שאליו עלי לשאוף להגיע?
תודה ושבת שלום.
האם טוב?
אם לא טוב מהי הריבית שאליו עלי לשאוף להגיע?
תודה ושבת שלום.
10-06-2006 21:41:00
רמי טוטאי
תשובה
אם מדובר ברכישה ניתן לרדת יותר ,כמה ? הגולשים יענו לך או ראה שאלות ותשובות בפורום .
