עוד חודש מוסרים לי את הבית ואני צריכה משכנתא משלימה על סך 223,000 ש"ח כאשר 145,000 עד ה28/02 והיתרה ל 29/03
א. האם ניתן לקחת בחלקים בהפרש של חודש?
ב. איזה מסלול הוא כדאי מבחינת פיזור סיכונים או שכדאי ללכת על אפיק אחד ואם כן מהוא ומה הרבית?
א. האם ניתן לקחת בחלקים בהפרש של חודש?
ב. איזה מסלול הוא כדאי מבחינת פיזור סיכונים או שכדאי ללכת על אפיק אחד ואם כן מהוא ומה הרבית?
14-02-2006 01:01:00
רמי טוטאי
תגובה
1.כן ניתן לקבל בחלקים אך יש לשים לב שהריבית בשיחרור הבא עלולה להשתנות כלפי מעלה .
2.פיזור סיכונים ? מסלול אחד ? שניים ? שלושה ? זה כבר
מצריך ייעוץ מקצועי .
2.פיזור סיכונים ? מסלול אחד ? שניים ? שלושה ? זה כבר
מצריך ייעוץ מקצועי .
