האם כשלוקחים גרייס הכונה שהלואה של 20 שנה תחושב לי אחרי שנה ל-19 שנה הקרן והריבית + המדד של אותה שנה ?? האם יש ריבית נוספת בשל העובדה שאני דוחה את התשלום בשנה?
08-12-2005 02:40:00
רמי טוטאי
תשובה
בגרייס ,את דוחה את התשלומים ע"ח הקרן וההצמדה בגינם .
את הריבית וההצמדה על הריבית את משלמת חודש בחודשו .
הריבית נשארת קבועה ואיננה משתנה ותמשיך עד סוף ההלוואה .
לאחר שנה או שנתיים (תלוי מה נסגר עם הבנק ) ,יערך חישוב מחדש של ההלוואה בתוספת תשלומים ע"ח קרן אשר לא שולמו וההצמדה בגינם .
בהצלחה.
את הריבית וההצמדה על הריבית את משלמת חודש בחודשו .
הריבית נשארת קבועה ואיננה משתנה ותמשיך עד סוף ההלוואה .
לאחר שנה או שנתיים (תלוי מה נסגר עם הבנק ) ,יערך חישוב מחדש של ההלוואה בתוספת תשלומים ע"ח קרן אשר לא שולמו וההצמדה בגינם .
בהצלחה.
