האם יש צמחים כמו וורבנה, גרניום, צפורן סיני, פטוניות, שגיזום של חלקים שמתייבשים הוא הכרחי ובלעדיו הצמח ימות, ואז מותר לגזום בשמיטה, או שכל צמח יעבור שנה בלי גיזום כלל?
14-10-2007 20:56:00
אהוד מיכליס
גיזום
כדאי לגזום גזום קל לורבנה,פטוניות,צפורן,וכן אפשר לעשות זאת בשנת שמיטה,בשינוי צורה-ז"א אם נהגת בשנה רגילה לגזום כל חודש בשמיטה תגזום כל חודשיים-וכ"ו.
