אנו גרים בבית משותף בתל אביב. בבניין קימת מערכת גז מרכזית,ע"י בלוני גז גדולים הנמצאים במבנה מיוחד בחצר.
בבניין יש דיירת שגרה בקומת פרטר הקרובה למצבור בלוני הגז. כשהיא מריחה ריח גז היא סוגרת את הבלונים. כל הדיירים נשארים ללא גז.
שאלתי: הדיירת שסוגרת את הגז לכל הדיירים, האם יש עליה חובה להודיע לדיירים שיש דליפה ולכן סגרה את הגז?
יש לציין שמקרים אלו חוזרים על עצמם מדי כמה חדשים.
בבניין יש דיירת שגרה בקומת פרטר הקרובה למצבור בלוני הגז. כשהיא מריחה ריח גז היא סוגרת את הבלונים. כל הדיירים נשארים ללא גז.
שאלתי: הדיירת שסוגרת את הגז לכל הדיירים, האם יש עליה חובה להודיע לדיירים שיש דליפה ולכן סגרה את הגז?
יש לציין שמקרים אלו חוזרים על עצמם מדי כמה חדשים.
14-06-2015 12:34:00
זמי זילברמן
סכנה בטחותית ממשית-מציע לערב אל חברת הגז
ולא רק בשביל טיפול בנזילה ,אם יש, אלא שהיא תפנה לאותה אשה ותאסור על אותה דיירת לגעת בבלונים, זה ענין בטיחותי ואסור לאיש לגעת במיכלים.
אני סבור שזה גם יכול להיות עניין למשטרה.
תאר לעצמך שהיא תסגור מיכלים בדיוק שמישהו משתמש בגז ואז לא יידע כי נותק הגז, לא תהיה להבה על הכיריים , מישהו יפתח חזרה את המיכלים והיא תדליק גפרור או סיגריה ושלום לכל הבניין.
אסו בתכלית האיסור.
אני סבור שזה גם יכול להיות עניין למשטרה.
תאר לעצמך שהיא תסגור מיכלים בדיוק שמישהו משתמש בגז ואז לא יידע כי נותק הגז, לא תהיה להבה על הכיריים , מישהו יפתח חזרה את המיכלים והיא תדליק גפרור או סיגריה ושלום לכל הבניין.
אסו בתכלית האיסור.
