אני מתעניין ברכישת דירה וראיתי שתי דירות זהות באותו בניין. אחת בקומה שלישית, ואחרת בקומה רביעית ואחרונה בבניין בלי מעלית. הדירה היא לא דירת גג. השאלה שלי היא כמה צריך להיות ההפרש במחיר בין הדירות. זה באחוזים או בסכום קבוע ?
17-09-2006 00:50:00
גיא וינוגרד
גודל ההנחה על רכישת דירה בקומה אחרונה
ישראל, תוכל בבקשה לחוות את דעתך בנושא הזה ? תודה |m@|
17-09-2006 03:22:00
ישראל שטיין
הפרש בשווי בין דירות
שלום רב לך,
שוויה של דירה נקבע ע"י פרמטרים רבים, כמו למשל: קומה, מספר דירות בבניין, כיוון, חניות, מעלית, נוף, שימוש במגרשים גובלים, רמת גימור, פיתוח סביבתי וכד´.
לפיכך, קשה להתייחס למקרה שתארת מבלי להכירו לפרטיו.
אם כי יש לציין שבשמאות נהוג לבטא באחוזים את ההפרש בין שווי הדירות בחלק מהפרמטרים.
שוויה של דירה נקבע ע"י פרמטרים רבים, כמו למשל: קומה, מספר דירות בבניין, כיוון, חניות, מעלית, נוף, שימוש במגרשים גובלים, רמת גימור, פיתוח סביבתי וכד´.
לפיכך, קשה להתייחס למקרה שתארת מבלי להכירו לפרטיו.
אם כי יש לציין שבשמאות נהוג לבטא באחוזים את ההפרש בין שווי הדירות בחלק מהפרמטרים.
