חצר הבנין שלנו גבוה מעל מטר חצר השכנים.
חלק זה משמש לחניה.
האם חובה (העיר ת"א) להקים גדר ומהו הגובה ומאיזה סוג?
על מי חלה העלות לבנית הגדר?
בנין שלנו משנת 1972 שלהם כ-20 שנים לפני.
בעבר היתה גדר שהיתה מעמודי ברזל בצורת "ר" ורשת מתוחה בניהם, במשך השנים ומחוסר טיפול היא אינה בכלל.
כיום יש מהצד שלנו גובה של כ-20 ס"מ הגבעה מעל רצפת החניה ומהצד שלהם מעל מטר.
אי ההבנה החלה כאשר הם החלו בבניה של עוד גדר של כשני בלוקים גובה כאשר עובי הבלוק נכנס לתוך השטח שלנו וזאת מבלי לקבל אישור או לפחות להגיע להסדר הולם לשני הצדדים, מכיוון שכמה הסנטימטרים הללו מפריעים למכוניות רחבות את הכניסה ללא פגיעה באותה גדר.
מהם הנתונים הנוספים שנדרשים על מנת שאוכל לקבל כיוון לפעולה או תשובה?
חלק זה משמש לחניה.
האם חובה (העיר ת"א) להקים גדר ומהו הגובה ומאיזה סוג?
על מי חלה העלות לבנית הגדר?
בנין שלנו משנת 1972 שלהם כ-20 שנים לפני.
בעבר היתה גדר שהיתה מעמודי ברזל בצורת "ר" ורשת מתוחה בניהם, במשך השנים ומחוסר טיפול היא אינה בכלל.
כיום יש מהצד שלנו גובה של כ-20 ס"מ הגבעה מעל רצפת החניה ומהצד שלהם מעל מטר.
אי ההבנה החלה כאשר הם החלו בבניה של עוד גדר של כשני בלוקים גובה כאשר עובי הבלוק נכנס לתוך השטח שלנו וזאת מבלי לקבל אישור או לפחות להגיע להסדר הולם לשני הצדדים, מכיוון שכמה הסנטימטרים הללו מפריעים למכוניות רחבות את הכניסה ללא פגיעה באותה גדר.
מהם הנתונים הנוספים שנדרשים על מנת שאוכל לקבל כיוון לפעולה או תשובה?
