בבנין של הורי לא היה ועד כ-10 שנים עכשיו יש ואני חלק מהועד, יש שכנה שבזמן שלא היה ועד היא נקתה את החלק מהגינה שפונה למרפסת שלה והוציא כספים. עכשיו היא לא מוכנה לשלם ועד בגלל שהיא הוציא בזמנו כספים עבור גינה , אלא משלמת את החלק היחסי שלה עבור חשמל, וניקוי מדרגות, האם זה נכון לעשות הוא צריכים לקבל את הסכומים שהיא הוציאה כי כך אמרו לה חברות לא לשלם,
ואם אוספים כסף היא אומרת זה בגלל ההורים שלי שיהיה להם מסודר מה לעשות בענין?תודה עדי
ואם אוספים כסף היא אומרת זה בגלל ההורים שלי שיהיה להם מסודר מה לעשות בענין?תודה עדי
02-12-2009 08:34:00
צוות הפורום
תשלום מיסי ועד
כל הדיירים ללא יותאים מהכלל חייבים על-פי חוק לשלם את דמי האחזקה (מיסי ועד). גם הדיירת הזו צריכה לשלם כמו כולם. אם היא מסרבת יש להגיש כנגדה תביעה משפטית. (מומלץ להתריאה לפני כן).
