שלום .
אימי מתגוררת לבדה וקיבלה חשבון גז מנופח. בחודש יולי 233 ש"ח ובחודש אוגוסט 291 ש"ח . העלות אינה הגיונית. משפחה של ארבע נפשות בבניין מקביל לה מקבלת סכום דומה.
מה ניתן עושים ?
נתן
27-09-2013 17:03:00
עפר שחל
ת
אם זהו חשבון פרטי אז מבקשים בדיקה מחברת הגז אולי חלילה יש דליפת גז.
בודקים את שני החודשים הללו מול חשבונות קודמים ותמצא תשובה. חברת הגז חייבת לבדוק זאת.
אם זה חשבון שמשותף לכל הבית ומתחלק בין הדיירים צריך לבדוק כיצד מחלקים את החשבון בין כולם.
בודקים את שני החודשים הללו מול חשבונות קודמים ותמצא תשובה. חברת הגז חייבת לבדוק זאת.
אם זה חשבון שמשותף לכל הבית ומתחלק בין הדיירים צריך לבדוק כיצד מחלקים את החשבון בין כולם.
27-09-2013 17:16:00
נחמיה פלוטקין
הייתה תוכנית שלימה כפולה בנושא הגז בכלבוטק
28-09-2013 16:17:00
זמי זילברמן
לבדוק קריאת מונה
בכל חשבון יש קריאת מונה. יש לבדוק.
כדאי לבדוק עם דיירים אחרים אם קבלו חשבון מנופח.
כמובן לבקש בדיקה דחופה-ענין של בטיחות- לוידוא שאין נזילה.
כדאי לבדוק עם דיירים אחרים אם קבלו חשבון מנופח.
כמובן לבקש בדיקה דחופה-ענין של בטיחות- לוידוא שאין נזילה.
28-09-2013 16:19:00
זמי זילברמן
תכנית כלבוטק
התכנית התייחסה ל"הונאה" בקריאת צריכת גז בבניין שבו הותקן צובר גז והגבייה משותפת להסקה לכל הדיירים.
אצלנו גילינו אותה תופעה ובקשנו בדיקה של אותו טכנאי , כתוצאה מכך וקבלנו מחברת הגז סכום גדול בגין גבייה לא חוקית רק שלא ניקח אותם לבית משפט.
אצלנו גילינו אותה תופעה ובקשנו בדיקה של אותו טכנאי , כתוצאה מכך וקבלנו מחברת הגז סכום גדול בגין גבייה לא חוקית רק שלא ניקח אותם לבית משפט.
