עו"ד עופר שחל שלום,
תודה עבור תשובתך. שאלה נוספת : לפני כשנה וחצי שילם ועד הבית לקבלן עבור איטום הגג מעל דירתי ואני שילמתי את חלקי היחסי לועד הבית (חלק מהגג הינו בבעלותי וחלקו רכוש משותף). האם יש לי זכות לדרוש את צילום הקבלה של חב´ האיטום מועד הבית ? והאם יש לועד הבית מחוייבות לשמור מסמכים במשך תקופה מסויימת ? ראוי לציין כי האחריות על עבודת האיטום ניתנה ל-10 שנים. בזמנו קיבלתי מהועד העתק של כתב האחריות, אך אם לא תהיה ברשותי גם הקבלה או העתק שלה, לא אוכל לתבוע את הקבלן אם יווצר מצב שיאלץ אותי לעשות כן.
תודה,
אורנה
