שלום רב
אני גר בקומה השלישית והעליונה בבניין משנות ה 40 במרכז תל-אביב.
בהזמנת וועד הבית בוצע אצלנו איטום בגג בשנה שעברה ע"י איש מקצוע מוסמך. האיטום לא נעשה כהלכה ובמקומות רבים בתקרת הבית שלי קיימת רטיבות והצטברות פטריות.
איש המקצוע אמור להגיע עם תום הגשמים על מנת לבצע מחדש את האיטום. החשש שלי הינו שמדובר במישהו ש"יחפף" גם באיטום החדש וכך שאמשיך לסבול מן הבעיה.
רציתי לשאול:
1. האם אני יכול לדרוש מהוועד להביא מהנדס שיפקח על איכות האיטום החדש ןיןןדא שהוא מבוצע כהלכה
2. באם הוועד מסרב, האם אני יכול לממן מכיסי את הביקורת על העבודה ולבקש מהוועד לאמץ את חוות הדעת של המפקח שאני מביא
תודה מראש על התשובה
14-03-2014 13:04:00
עפר שחל
ת
את הרעיונות שלך תוכל להעלות באסיפת דיירים ואם יהיה להם רוב אז זה יחייב את הועד.
החשש שך הוא חשש טבעי ויש הניח שהוא קיים אצל הועד ואצל כל מי שמעוניין בעבודה מקצועית, אבל לחייב את הועד אי אפשר.
החשש שך הוא חשש טבעי ויש הניח שהוא קיים אצל הועד ואצל כל מי שמעוניין בעבודה מקצועית, אבל לחייב את הועד אי אפשר.
21-03-2014 20:16:00
אבן גבריאל
ניתן לפנות לאגודה
לאגודת תרבות הדיור יש מספר מומחים בשטחים שונים וניתן להעזר בהפ ללא תשלום.
אנא פני לוועד שיזמינו מומחה לאיטום
אנא פני לוועד שיזמינו מומחה לאיטום
