מצאנו שיש "מתפלחים" לחניון התת קרקעי שלנו שאינם דיירים אלא כאלו מהסביבה שסובלים ממצוקת חניה ומצאו ש"קל" להתפלח אלינו כי מדובר בחניון לעשרות דיירים ואין שליטה על כל יוצא ובא.
לא אכנס כרגע למשך הזמן שזה נמשך וכול´ אבל עלינו על כמה כאלו.
מכיוון שיש עלויות לתחזוקת החניון שלנו המשולמות ממיסי הוועד (תאורה, ניקיון, חשמל מפוחים וכול´) , אשאל עקרונית: האם יש בסיס לתבוע דמי שימוש בחניון מאחד כזה ש"נתפס" עבור הזמן שחנה בחניון?
לא אכנס כרגע למשך הזמן שזה נמשך וכול´ אבל עלינו על כמה כאלו.
מכיוון שיש עלויות לתחזוקת החניון שלנו המשולמות ממיסי הוועד (תאורה, ניקיון, חשמל מפוחים וכול´) , אשאל עקרונית: האם יש בסיס לתבוע דמי שימוש בחניון מאחד כזה ש"נתפס" עבור הזמן שחנה בחניון?
21-08-2013 13:43:00
זמי זילברמן
חבל על הטרחה
צילמת אותו במהלך כל התקופה? אתה יכול להוכיח שימוש רציף מכוון? תצטרך לפנות למשטרה להגיש תלונה על פלישה או מה שלא יהיה, עד שהם יחליטו שיש עניין לציבור המון זמן, תצטרך להוכיח שמי שנהג הוא זה שחנה, תצטרך לאתר בעל רכב, כתובתו, לשלוח מכתבים, להתריע, להזהיר, להכין כתב תביעה, לפנות לעו"ד, כסף, לבזבז זמן על משפטים והתנהלות אינסופית בבית משפט…
שימו שילוט מתאים, שימו מחסום בכניסה, שימוש מדבקות על מכוניות, תפסו אותו על חם ותקימו צעקות וכדומה.
שימו שילוט מתאים, שימו מחסום בכניסה, שימוש מדבקות על מכוניות, תפסו אותו על חם ותקימו צעקות וכדומה.
