שלום,
בדירה מעלינו התפוצץ צינור והציף את כל הדירה למשך כמה שעות.
אחרי זמן מה נסדקה והתפוררה תקרת חדר האמבטיה שלנו וכן תקרת מרפסת האמבטיה.
בעל הדירה מבטיח לשלם, אך בפועל לא משלם.
בעל הדירה אזרח צרפתי.
את הדירה מנהל מתווך ישראלי.
הדירה מושכרת לזוג שגר בה כמה שנים, כולל התקופה בה נגרם נזק הרטיבות.
את מי עלי לתבוע מבין השלושה (בעל הדירה, מנהל הדירה, השוכרים)?
האם אפשר לתבוע את כל שלשת הצדדים?
תודה.
בדירה מעלינו התפוצץ צינור והציף את כל הדירה למשך כמה שעות.
אחרי זמן מה נסדקה והתפוררה תקרת חדר האמבטיה שלנו וכן תקרת מרפסת האמבטיה.
בעל הדירה מבטיח לשלם, אך בפועל לא משלם.
בעל הדירה אזרח צרפתי.
את הדירה מנהל מתווך ישראלי.
הדירה מושכרת לזוג שגר בה כמה שנים, כולל התקופה בה נגרם נזק הרטיבות.
את מי עלי לתבוע מבין השלושה (בעל הדירה, מנהל הדירה, השוכרים)?
האם אפשר לתבוע את כל שלשת הצדדים?
תודה.
21-10-2013 18:33:00
עפר שחל
ת
אפשר, ולגבי הצרפתי קל יותר לתבוע את מנהל הנכס במידה ויש לו יפוי כוח וזאת כדי לחסוך המצאת הליכי בימ"ש לחו"ל
21-10-2013 22:30:00
יסמין ורדימון
תודה
