אני גר בבניין 4 קומות , לדירות שבקומה העליונה הוצמדו שטחי גג
ובמקור היה קיים חדר על הגג .
במהלך השנים החדאים הנ"ל הורחבו וכיום טוענים בעלי הדירות הנ"ל כי גגות החדרים שהורחבו הנן רכושם הפרטי ולא רכוש משותף .
ובמקור היה קיים חדר על הגג .
במהלך השנים החדאים הנ"ל הורחבו וכיום טוענים בעלי הדירות הנ"ל כי גגות החדרים שהורחבו הנן רכושם הפרטי ולא רכוש משותף .
האם טענתם נכונה ? ובאם לא אודה לקבלת קישור לאסמכתא החוקית לכך .
תושה
28-07-2013 12:49:00
רון שטיין
הטענה לא נכונה
תשריט הבניין מראה מהם שטחי הדירות, כל מה שאינו בשטח הדירה הוא רכוש משותף אלא אם כן הוצמד לדירה מסוימת , כך גם גג הדירות העליונות הוא רכוש משותף אלא אם כן הוצמד.
אם ההרחבות טרם נרשמו בטאבו צריך לבדוק אם בתקנון המוסכם אם יש קביעה אחרת לגבי בנייה עתידית (רוב הסיכויים שאין התייחסות כזאת).
את התקנון המוסכם אפשר להוציא בטאבו.
מי שצריך להוכיח את בעלותו הם בעלי הדירות הטוענים שהגג מוצמד אליהם, לא להיפך.
אם ההרחבות טרם נרשמו בטאבו צריך לבדוק אם בתקנון המוסכם אם יש קביעה אחרת לגבי בנייה עתידית (רוב הסיכויים שאין התייחסות כזאת).
את התקנון המוסכם אפשר להוציא בטאבו.
מי שצריך להוכיח את בעלותו הם בעלי הדירות הטוענים שהגג מוצמד אליהם, לא להיפך.
