הי,
אנחנו בניין עם 12 דירות, שרובם רוצים להוסיף מחסנים בחצר.
הבנתי שנדרש רוב של 75% כדי בכלל להתחיל לבנות, אולם נדרש רוב של 100% כדי לרשום אותם בטאבו.
האם זה נכון?
אנחנו בניין עם 12 דירות, שרובם רוצים להוסיף מחסנים בחצר.
הבנתי שנדרש רוב של 75% כדי בכלל להתחיל לבנות, אולם נדרש רוב של 100% כדי לרשום אותם בטאבו.
האם זה נכון?
08-02-2013 01:03:00
דורון טרייביש
מחסנים בחצר
ראשית לאחר הסכמה של 70% מבעלי נכס חייביפם לקבל היתר בניה כחוק ברשות המקומית והרישום בטבו זה עיניין לעורכי דין ועורכי הבקשב להיתר בניה
08-02-2013 01:37:00
מיכל קנטור
לא הבנתי האם זקוקים ל 100% הסכמה כדי לרשום בטאבו
08-02-2013 08:30:00
דורון טרייביש
ברגע שיש היצר לא צריך 100% לטאבו
עורך הדין שמטפל בזה רושם את זה בטאבו לפי ההיתר בניה
08-02-2013 11:28:00
זמי זילברמן
רישום בטאבו
מדובר בבנייה על רכוש משותף. חוץ מהיתר הבנייה ואם רוצים לעשות את זה מסודר -יש לתקן את רישום הבית המשותף שזה אומר תשריט ותקנון שיוסכם עליו באסיפת דיירים. השינוי עולה כסף, עורך דין ואיש מקצוע להכנת התשריט.
מאחר וזו עיסקה במקרקעין ברכוש המשותף צריך חתימת כל הדיירים על מסמכי ההעברה.
מאחר וזו עיסקה במקרקעין ברכוש המשותף צריך חתימת כל הדיירים על מסמכי ההעברה.
