רכשתי טבעת יהלומים עבור אישתי. לא בהזמנה מיוחדת. מאחר ואישתי לא מעוניינת בטבעת או בכל תכשיט אחר למחרת בבוקר הגעתי לחנות התכשיטים (יהלומי פוזיילב בקניון סביונים) וביקשתי לקבל את כספי חזרה. מנהלת החנות טענה בפני שזה מנוגד למדיניות החברה ושאני יכול לקבל זיכוי. (לא זכור לי אם הייתה מודעת מדיניות חברה לצד הקופה) לקחתי את הזיכוי אבל העליתי דרישה בכתב ממנכ"ל הרשת לביטול העסקה. כמובן שהחזרתי את היהלום כתקנו בחזרה והוא כעת בידי החנות. מנכ"ל החנות השיב לפנייתי בשלילה. שאלתי – האם גם בהינתן מודעת מדיניות לצד הקופה עפ"י חוק (וזאת אבדוק בהקדם) עדיין יש לי זכות לטעון להחזר כספי במקרה דנן שתיארתי לעיל ? למי עלי לפנות לעזרה ?…
נ.ב חשוב לי לציין שאין לי כל צורך בזיכוי (אחרת לא הייתי קטנוני) מדובר בסכום כסף לא קטן (4000 ש"ח).
מודה מראש על תשובתך
10-10-2007 15:09:00
עפר שחל
תשובה
קודם כל אשרי האשה שיש לה בעל נדיב כמוך.
ובכלל אשה מיוחדת, לא רוצה יהלומים? טרם שמעתי דבר כזה.
ובכלל אשה מיוחדת, לא רוצה יהלומים? טרם שמעתי דבר כזה.
נחזור לפוזיילוב:
הכל כמעט מתחיל ונגמר דווקא במה שאינך יודע – מודעת מדיניות החזרת מוצרים. זה מאוד קריטי כאן.
אם אין כזו מגיע לך לכאורה החזר ואפשרות ביטול העיסקה כמעט במיידי היא אפשרית.
לעומת זאת המצב הפוך אם תלו שלט כזה.