מדובר בדירת 3 חד´ שהורחבה ל-4 חד´.
החדר הרביעי לא רשום בטאבו, כלומר בטאבו רשום שהדירה היא 3 חדרים בגודל של 60 מר´ (אני חושב שנטו).
עם ההרחבה מדובר בכעוד 9 מר´.
החדר הרביעי לא רשום בטאבו, כלומר בטאבו רשום שהדירה היא 3 חדרים בגודל של 60 מר´ (אני חושב שנטו).
עם ההרחבה מדובר בכעוד 9 מר´.
בחברות הביטוח אמרו שלא מעניין אותן מה אומר השמאי, אלא שטח הדירה.
האם אני אמור לבטח 60 מר´, 69 מר´, או בכלל להתעלם מזה לבטח על פי עלות הכינון של השמאי.
תודה.
29-11-2005 13:39:00
רמי טוטאי
תגובה
מה שהשמאי קבע בשמאות רשאית חברת הביטוח להסתמך על כך ובדרך כלל היא מקבלת את רישומי השמאי.
אין לי מושג מדוע סורבת ?!
אין לי מושג מדוע סורבת ?!
