שלום
בביטוח דירה יש תוספת של נזקי מים. לפני מספר חודשים הפעלתי את הביטוח עקב סתימה בביוב.
בטיפול היה "עזרה ראשונה" ולא טיפול מקיף שהיה פותר את הבעיה (החברה שלחה טכנאי שבדק ומצא את גורם הבעיה אולם בחרה להתעלם ולא לטפל בה).
1. מול מי אני מנהל את הדאלוג, חברת הביטוח או חברת תקוני נזקי מים?
2. במידה ויש סחבת ואני לא מקבל פתרון. האם אני יכול לבצע את התיקון ואח"כ לבוא בחשבון מול חברת הביטוח?
3. האם יש עוד פעולות שאני יכול לעשות בכדי לקבל את התמורה המלאה לביטוח שעשיתי?
תודה
שאול
20-05-2016 14:28:00
עמיר בר עוז
נזקי מים בדירה
בוקר טוב,
להלן התשובות:
1. רכשת ביטוח מחברת ביטוח ולכן תפנה לחברה בתלונה
2. אם קנית דרך סוכן אז תערב את הסוכן ולא את החברה. אם זה ביטוח ישיר תתקשר למוקד שלהם
3. אתה תמיד יכול לנסות לתבוע בבית משפט הוצאות בגלל אי קבלת שירות, אך בית משפט יבדוק האם נתת צאנס אמיתי למבטח לבחון תלונתך ולטפל בה או שרצת ומיהרת לתקן לבד.
להלן התשובות:
1. רכשת ביטוח מחברת ביטוח ולכן תפנה לחברה בתלונה
2. אם קנית דרך סוכן אז תערב את הסוכן ולא את החברה. אם זה ביטוח ישיר תתקשר למוקד שלהם
3. אתה תמיד יכול לנסות לתבוע בבית משפט הוצאות בגלל אי קבלת שירות, אך בית משפט יבדוק האם נתת צאנס אמיתי למבטח לבחון תלונתך ולטפל בה או שרצת ומיהרת לתקן לבד.
המפקחת על הביטוח מודעת לבעיות של חברות אינסטלציה והוציאה טיוטת חוזר לשינוי מבנה הפעילות בכל התחום.
כולי תקווה שאכן המצב ישתנה בתוך כשנה לטובת כלל המבוטחים (אנו חווים את אותם התלונות של לקוחות כפי שתארת)
סופש נעים.